Fesztiválozós

Imádjuk a kürtőskalácsot

nem is tudtam, de igenis családilag imádjuk a kürtőskalácsot, na nem azt amit a balatonparti strandokon lehet kapni és ki tudja hány napja sétálgatnak vele felsalá a 40 fokos melegben, hanem az igazit a frisset, az éppen abban az órában elkészültet. 

Kürtőskalács fesztivált rendeztek a Vajdahunyad várában, ki is mentünk négyesben - Kittike első fesztiválja - és meglepő módon nagyon nagyon jól éreztük magunkat. Hozzá tartozik, hogy ez az első nap volt, és hűvös, esőreállazégalja idő is volt, szóval szerencsére csak lézengtek az emberek. Általában a fesztiválokkal a tömeg a bajom, és ha nekem bajom van, akkor persze az egész családra ráragad. Bár a férjem még jobban utálja a tömeget. Szóval a kürtőskalács isteni tud lenni, mégpedig a fahéjas, málnás, vaníliás, csokis változat különösen. Úgy tömte magába az én kis tündérlányom, hogy csak lestük. Aztán, mikor már azt hinnéd tele rakta a pocakját, akkor fél óra múlva, felháborodott hangon követel egy kis kenyérlángost is :) 

A fesztivál csúcsa a gyerekek számára a körhintázás volt, és így az én számomra is. Kittike nagyon szeretett volna felülni és a kezelő megengedte, hogy beüljön egy autóba, ha mögé állok. Hát csuda élmény volt - attól eltekintve, hogy már-már a szédülés határán voltam a vége felé: Beni mindenáron olyanra akart ülni, aminek hangja volt, talált egy szuper motort. Pont előttünk ült, így végig láthattam a produkcióját. Nyomogatta a gombot, a motor zenélt, ő meg nagy vagány módjára táncolt, mórikálta magát, a körülöttünk állók nem is a saját gyereküket figyelték, hanem Beni táncát, látszott rajta, hogy nagyon élvezi és csak nyomta nyomta és táncolt a motoron. Büszke voltam rá, na. És Kittikére is nagyon büszke voltam, hiszen 1 évesen olyan fegyelmezetten ült az autóban, hogy nyugodtan le is szállhattam volna - főleg így, hogy Beni pont előttünk volt, Kittike is csak mosolygott, néha kurjongatott, rendkívül élvezte. Csak az nem tetszett neki, amikor le kellett jönni a kisautóról, na akkor volt egy minisírás. (Szerencsére nála minisírások vannak, hamar megvigasztalódik anya karjában)

Csodás nap volt, jó kis családi élménnyel mind a négyünk számára, ja és hogy anyának is legyen még valami plusz, vettem isteni illatú fürdőgolyókat, apa pedig vett magának bőrövet. Ha már vásár ;)