Beni mondta

óvodás "nagyfiam" el-, be-, felszólalásai

"Anya, én úgy várom már, hogy Kittike megszülessen" (Kittike már 2 hetes)

Dehát, Beni, Kittike már megszületett, ott alszik a szobájában

De anya, az hogy megszületik, azt jelenti, hogy akkora már mint én. Én azt várom

 

 

Beni fog egy papírlapot és a vadiúj filcekkel csak "írogat" egymás után keletkeznek a sorok, aztán fel is mutatja, és kérdi, anya tudod mi van ide írva? 

Mi van oda írva? olvasd fel nekem, drága csillagom

Anya szeretlek. Anyát szeretem a legjobban. Anya imádlak. Csakis anyát szeretem. Anyát szeretem a legjobban. Anya mindig is szeret engem, amikor rosszalkodok akkor is. Imádom anya minden porcikáját. 

Na ez volt a papírra írva. Azóta is ki van téve a hűtőre - ha ránézek, mindent meg is bocsátok neki azonnal :)

 

Bent szoptatom Kittikét a hálószobában, és hallom, hogy apa győzködi Benit, hogy menjenek együtt aludni. Persze Beni ellenkezik és mit vethetne be mást, minthogy anyával akar aludni menni. Mert apa, én anyát szeretem legeslegjobban a világon. Téged is szeretlek persze egy kicsit. 
engem is egy kicsit? na ennek örülök. 

 

Beni legújabban: 

Anya neked van a legpuhább bőröd a világon! - és mindezt úgy is, hogy kikiabálta az autó ablakán, amikor apával indultak az oviba, hogy hallja az egész utca. 

köszönöm drága Csillagom

 

Egyik nap, amikor a Leonardo da Vinci kiállításra indultak apával, még odahívott Beni az autóhoz, hogy jól megszorongasson, és elmondta a szokásos "Anya, szeretlek, anya imádlak, anya imádom minden porcikádat" - amire én is mindig elmondom neki, hogy mennyire imádom. Aztán részletezte, imádom a szíved csücskét, a szíved sarkát, azt a nagy szívedet. Már most hiányzol

és egy kis humorszösszenet: 

épp az asztalnál ülünk, szokásos könyörgős evés, valamit persze nem úgy csinál, ahogy én szeretném, már sokadszor, mire azt mondom neki: Beni, ne húzd ki a gyufát! Erre ő rámnéz, édesen, csibészesen rámsomolyog és ezt mondja kis dalolós hangon: "Nyulat akarok foognii!" (mert ugye ez a másik "fenyegető" szólásom, hogy olyatkapszhogynyulatfogsz - amit persze ő viccesen fog fel mert még soha nem kapott semmilyet)

készvagyok