"Apa sokkal jobb"

Reggeli panasz

Kivételesen a férjem kelt fel a gyerekekkel, mivel én csupatakonytorokfájós módon kértem, hogy hadd aludjak még egy órát. Az 1 éves Kittike már sokadszor kaparászott, kopogott, dörömbölt a hálószoba ajtón, mire rászántam magam, hogy na jó, akkor felkelek és felébresztem az ovis kisfiamat is. Kikecmerkeg, és mit látok? Beni ül a TV előtt és mesét néz, a férjem meg ül a számítógépe előtt és dolgozik. Szuper. evett már? nem dehogyis! gondoltam beviszem, majd bent eszik. Szuper. Csakhogy hálózsákban ül itt. Vitaminok, fogmosás nélkül. 

OK, akkor kezdődik a reggeli menet, mintha csak hármasban lennénk, a szokásos reggel, mindkét gyerek már az asztalnál reggelizik, aztán jött a berekedt fiam istápolása, oviba indításra készítése

- mézes citromos probiotikus tea, 11 korty beletunkolás

- reggelizés közben forgolódás miatt (TVnek háttal ül), TV kikapcsolás, minihiszti - én épp ezért be sem kapcsolom reggel, csak a baj van vele

- omega 3 olaj beadás

- multivitamin beadás

- extra dózis c vitamin beadás

- orrba tengeri sós víz spray

- orrkiszívás, Kittikének is kisebb/nagyobb sírással

- ruha kikészítés,

- öltözködés közben beszélgetős játszás

- vas pótlás beadás

- még 10 korty mézes citromos probiotikumos tea betuszkolása

- közös fogmosás, Kittikével együtt

- homeopátiás bogyók beadása közösen

 

Na jó, akkor induljunk. 

Én apával akarok oviba menni, mert apa sokkal jobb, mondja ezt a földön fetrengve. 

 

Na itt árasztotta el az agyamat híg sár... most komolyan?! apa annyit tett, hogy kihozta, bekapcsolta a TV-t és azóta ül a számítógép előtt vagy telefonál (hiába szólongatja a fiam, rá sem hederít) én meg végigcsinálom kettőjükkel a reggeli betegségelűző és elkészülő procedúrát és ennyi? apa jobb, mert apa bekapcsolta a TV-t, anya meg kikapcsolta?!

csodás

na ilyen is van

azért köszönöm. szeretlek.